יום חמישי, 29 באוקטובר 2009

איך מוכרים לוגו

היום היה לי שיעור לוגו שבו אחת הבעיות העיקריות הייתה שהרבה מאד מהלוגואים לא היו ברורים. כלומר, אנשים עיצבו לוגואים אבל לא היה ברור למה הם השתמשו בצורה מסויימת, צבע מסויים או בעיקר, מה הם בכלל ניסו להגיד.

ממש בלי קשר, ביזבזתי את זמני עכשיו באתר Graphic-Exchange (מי שלא מכיר, זה בדיוק הזמן, לא סתם בלוג עם עיצוב טוב אלה דברים ממש מדהימים), ותחת קטגוריית המיתוג, הרבה מאד מהלוגואים באו עם סוג של פריים הסבר.

כמה מעולה !
אפשר להתווכח אם הלוגו מעוצב טוב או לא, אבל אין שום ויכוח על למה הלוגו מעוצב כמו שהוא מעוצב. וכלקוח, כשאני מבין את העיצוב, אני גם מרגיש חכם יותר, וגם הרבה יותר קל לי לקנות את הרעיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה